2014. október 18., szombat

Amire büszkék lehetünk

Vannak apró változások, csak nyughatatlan természetem nem akarja látni. Én mindig jelentős változásokat szeretnék a lehető legrövidebb idő alatt.

Eredmény, hogy egy olyan háziasszony, akit eddig különösebben nem érdekelt milyen számú tojást vesz és így 3-as tojást vásárolt, most áttért a 2-es számú tojásra. Húzhatnám a szájam, hogy állatjóléti szempontból még mindig nem az igazi, de ez már eredmény, mert a háziasszony hajlandó többet fizetni a picikét jobb körülmények között tartott tyúkok tojásaiért. Pár bolt kivételével mindenütt 3-as tojás van, ezért a 2-es tojás beszerzése utánajárást igényel.

Az is szép eredmény, hogy kertes házak lakói összefogtak és komposztálnak. Állítólag a diólevél komposztálásáról szóló cikket olvasták, megtetszett nekik az ötlet és belevágtak a komposztálásba. Együtt komposztálnak, megbeszélik tapasztalataikat, gyűjtik az információkat, nagyon lelkesek. A jó példa ragadós, reméljük mások is kedvet kapnak.

Egyre többen jelzik, hogy figyelik a termékek árait és szólnak a pénztárnál, ha úgy látják, hogy az akciós terméket teljes árban fizettetnék ki velük. Az egyik üzlet megfigyelés alatt van, majd ha lesz eredmény, megírom. Legutóbb fogkefe+fogkrém csomagok árait teszteltük vásárlói visszajelzés nyomán. A csomagok ára a polcon, megegyezett a fogkrém árával. Egyik vásárló riasztott, hogy vásárláskor felszámolták a fogkefe árát is. Mire az adott üzletbe értem, a terméket eltüntették a polcról, de még találtam három különböző fogkefe+fogkrém csomagot. A kasszánál ellenőriztem az árakat, rendben voltak. Nem árt a szemünk nyitva tartani.

Büszke vagyok mindenkire, aki a változást választotta. Ezek szép eredmények.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése